10 saker om Frida

10 saker om mig själv

* Jag är extremt mörkrädd och gillar därför inte att gå ute på natten, fastän det är mycket folk med.
Och jag gillar heller inte att vara hemma själv.

*Jag hatar att bråka med folk

*Jag gillar inte att äta fisk,räkor,kräftor och sånt!


* Jag spelar musik högt som in i när jag sitter vid datorn. Och det ska helst vara musik md fart i!

* Jag gillar inte folk som överdriver,ljuger, är oartiga,skryter och ja, sånt som dom flesta inte gillar ;)

* Jag är spänd och lycklig över en grej som ni inte får veta på ett bra tag! :D

* Jag gillar inte när hästar inte står still i tex. stallgången eller när man ska ta bilder på en kompis med häst,
eftersom jag själv blir stressad av ljudet.
hihi pee wee brukar stå still! Dock inte när hon är stressad

* Min drömhäst i lixom utseeande (inte kunskaper) är holsvart med en vit bläs och 4 vita strumpor

* Jag vill att min nästa häst ska vara helt stadig på tygel & trampa på grymt!
(jag vet att det är typ helt omöjligt att hitta, men ja fördetmesta är på tygel då ;)

* Jag älskar att se skillnadsbilder, på hästar. Tex. På mig och Pee Wee i ridkunskap :)

Ja, det var 10 saker om mig, Tänkte göra en sådan om Pee Wee också, låter det intressant? :)


Kommentarer
bloglovin
Postat av: sofia

längtar tills dom 10 sakerna om pee wee kommer

2011-06-19 @ 14:11:52
Postat av: louise

ja det låter bra ! :D <3

2011-06-19 @ 14:50:31
URL: http://louisesochamandasvarld.blogspot.com
Postat av: Cajsa

saknar dig <3

2011-06-23 @ 08:00:01
URL: http://cajsamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0