missförstånd

hej allihopa, har ju inte bloggat här på 2 dagar nu då det har hänt lite olika saker, och mycket kan nog vara missförstånd ifrån mig också..
Jag skapade ju somsagt en blogg med maya för vi träffas ofta på tävlingar och tävlar på samma nivå.
Jag hade inte tänkt tanken på att sluta blogga här! absolut inte,utan tänkte finnas lite på båda, och skulle jag lägga ner och sluta här, så skulle jag ju så klart pratat med frida och ida!
men eftersom de nu blev ett stort missförstånd eller vad man nu kan kalla det kommer iallfall inte jag att uppdatera här på ungefär en vecka, Jag kan förstå era kommentarer i det inlägget frida skrev, men  som jag skrev tidigare jag skulle ju inte sluta ifrån början,allt blev bara fel kändes det som! så jag hoppas ni förstår.
så hörs vi kanske snart igen!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anna

Kommer sluta läsa denna bloggen om du slutar skriva Julia!!!

2011-06-15 @ 17:28:11
Postat av: alva

Håller med kommentarebn ovanför!

det är en stor anledning till varför jag läser och det är att du bloggar Julia!

Då går jag över till dig nya blogg och läser där!<3

2011-06-16 @ 09:27:08
URL: http://islandshastryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0