allt klart i stallet

nu är allt fixat i stallet, jag har ridit chippen och allt är mockat.
Idag tog jag chippen en lång tur ute i skogen och han tyckte det var så mysigt!
tror vi red ungefär en timme ute i skogen, och när vi kom hem igen var han
också jätte glad! imorgon får vi se om vi ska hoppa lite i ridhuset, inget
bestämmt men det är ju kul med lite omväxling.
det roliga som jag skulle göra blev det inget av utan det får bli imorgon.
då även kanske jag ska skritta lite på calle, men allt bror på vädret.
det blev heller inga bilder på oss idag för när vi kom tillbaka så hade mamma redan
gått hem, jag tänkte att idag får det bli lite gamla minnen och bilder, så ni kommer
att bli uppdaterade med gamla bilder låter det okej? sen imorgon får jag ta massa
nya bilder. Annars har jag ju också somsagt lite ider på inlägg som kommer dyka upp
mysig bild!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Evelina

Fett snygg häst. Vad tävlar du med den :D?

2011-03-12 @ 17:23:51
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Evelina

vad kul:D !

2011-03-12 @ 17:29:14
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0