Ändrade planer !

Det blev lite ändringar på schemat, det vissade sig att jag ska träna imorgon.
Så det blev ingen ridning för mig.
Så Frida och jag bestämmde att vi skulle ta det en annan dag.
Men jag och mamma åkte en runda till Nova lund, så lite nya kläder kommer upp senare !
Nu ska jag ut och fixa i stallet ka nta några bilder när jag är där ute .
Vad är det ni vill se ?
Hoppbilder, profilbilder, träningsbilder, barbackabilder eller ridutbilder.
Kom gärna med egna förslag så ska jag fösöka fota det ni vill se på mig och Hickan.
Tänkte även påmina er om att anmäla er till vår stora tävling och vår frågestund slutar nu också vilken dag som helst så fråga allt ni kan komma på nu !

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Sandra

Blandat är altid bäst, så lite hoppbilder kanske när ni hoppar i skogen sen när underlaget är bra. När ni rider på en äng kanske?

2011-03-20 @ 22:53:56
URL: http://ponnylover.blogg.se/
Postat av: Matilda S

barbacka bilder :D

2011-03-21 @ 09:11:11
URL: http://ponnyfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0