bloppis?

tänkte ladda upp lite schabrak som jag hittade precis dock har vi massa mer att göra av med men jag tycker inte att det blir nån rolig blogg om en bloppis ska ta över hela därför kommer det lite då och då.
alla schabraken är i väldigt fint skick och inte mycket använda.
är det något annat ni undrar över så är det bara att maila [email protected]
(köparen står för frakt)
Eskadron ponny storlek
finns med tillhörade lindor, färgen på lindorna är samma som den yttersta kanten
Pris 100 kr eller högstbjudande

Hansbo ponny storlek
Pris: 50 kr eller högstbjudande

Hansbo ponny storlek
Pris 50kr eller högstbjudande

jacson ponny,med bling bling!
Pris: 100 kr eller högst bjudande



Kommentarer
bloglovin
Postat av: Matilda S

synd att man inte har några pengar :(

2011-03-31 @ 08:18:16
URL: http://ponnyfoton.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hej!

Jag är lite små sugen på det röda Hansbo schabraket men jag undrar hur mycket det kommer kosta i frakt? :)

2011-04-01 @ 17:07:59
URL: http://poniisystrarnaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

hur mycket blir frakten för dem två översta? :)

2011-04-03 @ 09:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0