Dag 3, min största rädsla innom hästsport

Ja, det finns ju mycket att vara rädd för innom hästsporten.
Vissa personer blir rädd när hästar stegrar och bockar, om jag ska vara ärlig så skrattar jag bara!
Även när jag sitter på xd Varför jag skrattar vet jag inte, för det är ju inget roligt egentligen. Men ja,.. thats me!
Det jag mest är rädd för är:
* Att man krockar med en hästtransport där bak (med häst i)
* Att hästen blir ordentligt skadad
* Att hästen sparkar en i huvudet eller på något annat ställe, så man blir arvarligt sjuk.

Ja, det är nog faktiskt bara det jag kommer på just nu i alla fall.. Räliga saker!
(fyller på om jag kommer på mer!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: madde

du skrev att du var rädd att krocka med transporten där bak, och det har jag gjort med min ponny och det var verkligen inge kul!:/ somtur var så gick allt bra men det var en cm ifrån att transporten flög iväg:(

2011-03-07 @ 22:14:40
URL: http://bjalverudsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0