Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan

Dag 7:
Dom sakerna jag inte klarar mig utan är självklart sånt som man behöver för att rida, träns, ryktborstar o.s.v.
men jag tror inte den uppgiften går ut på att skriva det.
Ialla fall så skriver jag om viktiga saker för mig i utrustning.
min tränings hjälm jacson:

Detta är en JACSON hjälm som jag köppte för några år sedan!
Denna hjälmen köppte jag när jag var 10-11 år.(då är den nu 4 år gammal) 
Då köppte jag den för att man kunde byta färger på det i mitten
(som nu är silvrigt)
Det fanns tex. blå, rosa och silver. och alla dom fick man med hjälmen när man köppte den.
Nu i efterhand är jag riktigt glad att jag köppte den, då den är fruktansvärt skön!!
I nacken finns där en "knapp" man kan rulla på, så ändrar det hjälmens storlek.
Så jag kan ha den i några år till. Och det är jag mycket glad för!
Verkligen en hjälm jag rekomenderar!
(Det är dock min träningshjälm och inte tävlingshjälm!)

Glen Gordon stövlar:

Sen är jag riktigt riktigt riktigt nöjd med mina Glen Gordon stövlar!!
Dom är bekväma och bra! I hälen av stövlen finns där en mjuk padd, så varje gång du trampar ner i stövlen känner du det och det känns riktigt skönt för ens häl.
Jag fick dom i julklapp av min familj! så härligt!
Ett par stövlar jag rekomenderar till 100 % ! tveka inte!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

jag har en fråga till er. Och skulle bli tacksamm om ni besvarade dethär i ett inlägg ! :D



hur blev eran blogg så "känd" eller hur fick ni så många läsare ? :)



älskar eran blogg, ha det bra, kraam ! (L)

2011-03-25 @ 23:19:18
Postat av: Anonym

Skulle inte ni kunna göra en vblogg där ni visar erat rum ?? :D :D

2011-03-25 @ 23:20:21
Postat av: ebba

stövlarna på bilden är vell horse head ? ;p

Har de på bilden !

2011-03-26 @ 08:19:14
URL: http://ebbabjarestrand.blogg.se/
Postat av: Katie Grün

Jag har likadana stövlar! Grymt bra är de!!!

Jag trivs jätte bra med dem <3

Kram, Katie

2011-03-26 @ 15:39:51
URL: http://katiegruneriksson.bloggplatsen.se/
Postat av: matilda S

hur höga är dom? :)

2011-03-26 @ 18:54:57
URL: http://ponnyfoton.blogg.se/
Postat av: Sophie

Lol, mina stövlar ser EXAKT ut som de du har lagt upp.. Men de är dressyrstövlar från Hööks haha.

2011-03-27 @ 00:10:38
URL: http://ponnypluttisarna.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Det är inte alls Glen Gordon? Har likadana, och dom är från Hööks. Det är Horsehead, alltså inte GG :)

2011-03-27 @ 20:44:20
URL: http://gorillanpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0