Dålig uppdate

Jag ursäktar för dålig uppdate idag.
Har varit i full gång hella dagen.
Efter skolan så körde vi och hämtade våra snygga jackor.
Sen så körde mamma och jag direkt ut till stallet, eftersom vi tar hand om nästan allt när hon som äger stallet är borta.
Det gick jätte bra, men sen när vi skulle köra hem så svängde vi bara ut och sen såg vi en häst som sprang på vägen eller en liten ponny, och ingen reagerade.
Sen såg vi en tjej som sprang efter den.
Som tur var så sprang den in på gården igen men mamma ställde sig framför utgången så att den inte kunnde komma ut.
Sen smet den igen så då fick jag gå ut och stoppa den för att springa ut sen sprang den in i stallet sen ut igen !!!
Men till sist så sprang hästen in i stallet och den andra tjejen stängde till så att den inte kunnde komma ut.
Bhuuu vilken orolig mage jag fick där.
Så obehagligt att tänka sin egen häst bara rymma ut på vägarna!
Sen var det iallfall hem och byta om sen på fest för att min kusin fyllde år.
Jätte mysigt att träffa henne igen.
Och nu är jag hemma.
Imorgon ska jag och mamma iväg för att prova nya läderstövlar till mig :D
Så det kanske blir lite andra små köp också.
Jag hoppas ni har haft en bra dag idag iallafall.
Vi hörs imorgon!

Vill tillbaka till värmen !

Kommentarer
bloglovin
Postat av: matilda S

lägg upp vilken din älsklings outfit är :D

2011-03-26 @ 18:56:02
URL: http://ponnyfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0