Första tävlingen 2011 DEL 1 (LC:2) "KAOS"

kaos var ordet ja..
Först började det med att vi var en bra bit på vägen till viarp då mamma kom på att vi gjömt LÄNDTÄCKET!
Ett av det viktigaste! :O
Men det problemet löste vi snabbt då vi hade med oss ett fleecetäcke som Pee Wee kunde ha :)
Ett större problem som vi märkte sen var att pappa inte kom ihåg vägen dit.. och vår GPS kunde inte hitta stället..
Så det slutade med att jag fick kasta på grejerna på hästen och sen direkt när jag kom in i ridhuset blev jag tillsagd att gå in på tävlingsvolten, eller vad det heter, min tanke var "SHIT! Hur ska dett gå?!"
Hon var ju rätt spänd eftersom jag fick 10 min framridning.. men det känndes ändå bra på ett sätt..
LC:2 slutade med att jag red på 59,64 % och en 4:de plats på det. (8 startande)
Så det gick väl okej.

IDA, tack för en riktigt härlig och rolig dag! :D måste göras om! :)
PS: tack för dom fantastiskt fina bilderna ;)

FÖRSTA TÄVLINGEN DEL 2 KOMMER IMORGON!
Lite bilder från LB:1 eftersom vi inte hann ta med kameran till LC:2 :/

haha, pappa spelar cool ;)









Bilderna är tagna av ida! :D Bästa fotografen!
(bilderna kommer i omgångar)

DEL 2 KOMMER IMORGON!


Kommentarer
bloglovin
Postat av: felicia fucking fransson

guuuuuuuuuud vad fin hon är syster :D så glad jag blir, fan va fin hon är! bra jobb vi gjort med henne ;) <3<3<3<3

2011-03-13 @ 23:02:09
URL: http://nattstad.se/Beaute
Postat av: Matilda S

skit fin ponny ! :)

2011-03-14 @ 00:07:10
URL: http://ponnyfoton.blogg.se/
Postat av: ela

PeeWee och du är ett mycket fint ekipage tillsammans

2011-03-14 @ 12:59:29
Postat av: Emma

Vad fin ponny, vilken ras? :) Påminner om brorsans häst :p :)

2011-03-14 @ 14:10:25
URL: http://sandybelloemma.blogg.se/
Postat av: maria

Vad otroligt vitt ditt shabrak är!

2011-03-14 @ 20:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0