Fult på schemat

Ja förlåt för dålig uppdate.
Men jag haar haft fullt upp, jag har också tränat idag.
Det gick jätte bra, vi övade på många nya roliga saker som funkade jätte bra!
Men har somsagt ingen med mig som kan fota mig, kan kanske höra om någon annan vill följa med nästa måndag.
Behöver lite nya bilder.
Tänkte lägga upp någon ridövning sen som vi gjorde.
Imorgon ska jag kolla lite olika prao platser.
Sen tänkte jag att jag skulle filma/fota min hund Java när hon hoppar lite hinder.
Mer av det får ni se imorgon, nu ska jag gå och duscha
En bild tagen här om dagen.

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Matilda S

vad har du för hund? :)

2011-03-29 @ 09:39:01
URL: http://ponnyfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0