gårdagens ridning +dagens

ja nu har vi äntligen fått igång internet igen, så nu ska jag berätta lite mer om ridningen både igår och idag.
igår var jag ju i ridhuset och där red jag ju med frida och my, när vi kom upp var chippen lite spänd men när jag hade ridit ett tag blev det mycket bättre, jag fick ju inte den känslan jag får hos helena, men jag är nöjd då han vilat hela tiden när jag var i kina. Iallfall jag tränade mycket på att lyfta upp och samla honom speciellt i traven då han var lite lång och tung, galoppen har aldrig varit några problem för oss, jobbade lite sidvärtsröreler för att mjuka upp honom ännu, och jag tyckte jag fick igenom honom väldigt bra,han känndes eftergiven på slutet.
my var snäll och tog massa bilder men tyvärr är dom ju lite suddiga men ni ska få några ändå.
efter att vi hade varit i ridhuset kom vi hem och klockan var sex, vi hade inte mockat så skulle vi göra det också, men det gick ganska fort och när vi kom hem så hade vi massa läxor som vi skulle göra så vi satt resten av kvällen med dom. Dagen var alltså ganska full fast vi slutade tidigt igår och kom hem vid 2 tiden.
Idag tog jag chippen bara på en liten skritt och trav tur, då frida skulle åka hem, så nu sitter jag här och har lite inlägg på G här följer några bilder på mig och chippen ifrån igår:
oredigerade bilder därför dom kan vara lite långt ifrån ibland men jag har inte tid till att göra de med alla
syn att den är så suddig

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0