hej, inget bloggande

hej alla bloggläsare, jag vet att det inte blev något inlägg igår och har inte varit idag heller.
men igår hade jag och frida så mycket att göra så hann verkligen inte, då vi hade hästar och läxor.
kommer berätta mer i detalj lite senare, sen varför jag inte har bloggat idag är för att vårt internett strular nu gör jag ett inlägg ifrån mobilen. Försöker fixa det så jag kan ladda upp bilder och börja fixa med den nya headern/designen
ja för my tog bilder på både mig och frida igår när vi rid så lite nya bilder har vi, fast det är synn att dom
är ganska suddiga, ja iallfall mer uppdatering kommer att dyka upp när vi fått igång internet!
vi hörs // Julia

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0