Hejsan Allihopa

Hej säger jag till alla läsare på denna otroligt bra bloggen!
Jag har fått äran att blogga här med Frida Och Julia.
Vilket ska bli jätte kul !
Så jag tänkte presentera mig lite kort:
Jag heter Ida Andersson, jag är 14 snart 15 år.
Jag går i samma skola som Frida och Julia.
Jag har en D-ponny som heter Hickory men kallas Hickan.
Jag har bara haft Hickan i en månad så han är ganska ny för mig.
Jag satsar på dressyr och kommer såklart tävla i dressyr också.
Hoppas ni tycker det ska bli kul att få lite nya inlägg från ett annat håll.
Men här kommer nån bild på mig och Hickan:

Kommentarer
bloglovin
Postat av: ElviraNordin

Super fina:))

2011-03-05 @ 09:10:56
URL: http://tvaponniiryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0