Hemma

Jag ska nog inte säga för mycket, jag tror Frida själv vill berätta hur det gick idag.
Men när jag kom hem så stack jag direkt ut till stallet och så skulle jag rida ut med martina, vi red på ett ställe som Hickan aldrig varit på innan, vilket han tyckte var skit roligt.
Men han var jätte fin ändå, iallafall när han fick vara längst fram .
Sen när vi kom tillbaka sitter våra mamor och fikar, ser så mysigt ut och jag får verkligen sån ro i mig själv.
Jag ska också tacka Frida för att jag fick följa med henne idag, det har verkligen varit jätte roligt att vara med Frida, vi har verkligen så roligt ihopa.
Och påvägen hem så har vi spelat in värsta damp filmerna ..
Något ni vill se ? :s
Det var lite roligt för det var jätte många som glode på mig och Frida som om dem visste att vi bloggade eller något nu saknas bara våra jackor som vi kan ha på tävling, träning.
Jag Och Frida kom fram till att man kanske kan skriver det på våran häst trailer också !
Hade varit riktigt roligt att komma igång ordentligt nu.
Så Frida, Tack för en SUPER rolig dag !
Haha, hittade en bild på Frida och c-ponnyn Zollan  (Stavning?? ).
Så söta ihopa !

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

Jag vill se filmen sen! :)

2011-03-13 @ 18:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0