hemma efter en härlig dag i båstad

nu är jag hemma efter en mysig dag i båstad! solen var framme men det blåste ändå ganska mycket, vi blev lite sena så jag missade amanda på Jarno lite synd men vi ser väl henne snart igen :)
Fotade massa folk, minnet blev nästan fullt så jag fotade drygt 500 bilder eller så! hanna var ju även där, vi snackade massa fotade och sen när hon skulle rida fotade jag henne lite också, jag kommer att lägga ut lite av alla bilder här på bloggen men det kommer någ senare då det kommer ta tid att ladda över alla ifrån kameran och sen ska vissa väl fixas lite.
Det var väldigt kul att se alla fina ekipage, man säg allt från fina svävande ponnyer till dom mer tjocka maffiga, i FEI lagtävlan var där faktiskt med en som liknade en ardenner eller jag vet inte, såg jätte mysigt ut att se den komma upp i dom klasserna, har lite bilder på henne också :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0