I paddocken eller ridhuset??

Hejsan alla bloggläsare!
Idag ska jag rid min häst igen, men jag tror inte det blir några bilder då jag åker ut ensam.
Jag kan inte bestäma mig om jag ska rida i paddocken eller ridhuset. i mitt huvud är det så här:
ridhuset:
fördel,
bäst och varmast att rida i. nackdel, tar lång tid att rida upp och att rida hem+ tar lång tid innan jag kommer hem till mitt hus.

Paddocken:
fördel,
tar minst tid och allt går fort. nackdel, kaaanske lite lerigt och så blåser det.

Vad hade ni valt?! Hjälp mig!
vad hade ni valt? hjälp mig!!


FreePollKit.com


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Nora sandberg

hejhej ^_~

jag skulle tagit ridhuset!

eftersom det är en bit att gå till stallet så kan ju den biten vara AVSKRITTNING? :)

2011-03-17 @ 20:09:19
URL: http://crazyworldmylifee.wordpress.com
Postat av: Sarah

Behöver hjälp med en sak. hur får man bilder i menyn så som nu har det?

2011-03-18 @ 15:35:08
URL: http://saaraholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0