Inte haft tid, gick suuuuuuuuuuper på träningen!!!!

igår hade jag inte tid till att blogga eftersom jag var på träning his helena, det gick verkligen super duperbra!
Pappas komentar efteråt:
"jag har aldrig sett henne så fin som idag när du red. jo när matilda red i femårschampionatet. Men inte när du ridit"
hihi, såå gulligt ^^
i alla fall, när jag kom ner till helena på volten först gick det riktigt dåligt, hon hade huvudet uppe och bara sprang för att komma undan. Men efter 10 min jobb gick riiiiiiiiiktigt fint! :D
Blev helt överlycklig! jag skulle kunna göra vad som helst med henne när hon går så!
Vi började då på svårare saker, vi tränade lite på bakdelsvändning och halvt igenom i galopp, och förvänd galopp.
Och det gick super! det är som pappa säger ;)

tyvärr hängde inte kameran med eftersom jag kom direkt från julia, och det var ju väldigt synd eftersom det aldrig gått så bra!



Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0