ja rubrik

tänkte berätta lite fort vad som kommer att hända nu under en period som jag vet!
imorgon ska jag och mamma åka till Båstad kolla dom nationella tävlingarna (jag är ju inte med för att jag kom hem ifrån kina förra veckan och hade inte hunnit träna tills tävlingen)
där ska jag träffa hanna, vi kommer säkert att fota, snacka och massa sånt (: efter det ska jag kolla lite när hanna rider fram till nästa klass, tyvärr hinner jag inte se det för hennes start är nästan vid 6 så vi måste köra hem då.
Sen anmälde mamma mig till årets första nationella tävling, det blir i Hässleholm en FEI lagtävlan (: nu måste jag börja plugga programmet och allt, och sen är jag också anmäld till en LA:P1 2 veckor innan hässleholm
det är väl det jag vet som är lite intressant kanske.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0