Mina mål 2011

Tänkte skriva om mina mål med Hickan.

Jag vet inte riktigt vad man kan sätta för mål då jag inte ridit Hickan så mycket.
Men jag ska ut på tävlingar och som mål har jag väl satt där att bli placerad minst 1 gång.
Jag tänker börja med L:B2 eftersom att jag lovat Hickan förra ägare att inte starta en L:C2 med Hickan.
Men jag vill komma ganska snabbt upp till L:A1, sen får vi ju se hur bra det går.


Annars är det verkligen att vi ska lära känna varandra och kunna lita på varandra.
Vilket enligt mig är väldigt veta att kunna sin häst, veta när den inte mår så bra och hästens olika signaler.

Mer uppdate kommer snart !


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Amanda :D

Derbyt till sommaren!!!!!!!! :D (L)

2011-03-06 @ 16:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0