ridit ute på banan!

god eftermiddag alla bloggläsare!
nu har jag precis kommit hem efter en tur på banan årets första! det kändes så mysigt
att komma ut och rida på banan i det varma vädret (: det är minst 10 grader här så det är ju super mysigt.
mamma var snäll och tog lite bilder på oss, dom kommer att komma upp snart och sen efter jag hade ridit
tog jag lite bilder på noa som var lite busig i hagen, fick inte super mycket bilder men jag tänkte ladda upp
dom också! träningen idag på banan gick jätte bra, chippen kändes super fin redan från början, jag hade honom ju inte super samlad och tävlingsform då det var väldigt kladdigt och lerigt på banan, blev helt lerig på mina ridstövlar annars gick det bra, gjorde ju inte jätte mycket saker,men lite öppna sluta och skänkelvikning nöjd med passet.
Jag kunde faktiskt rida utan jacka hade bara min väst och en tunntröja, nu börjar våren komma får vi hoppas!
somsagt bilderna kommer snart måste bara ladda upp dom och klippa till dom lite (:

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0