skogsturen

nu är jag tillbaka ifrån skogsturen och har gjort ett tidsinlägg som kommer att komma ut senare idag!
chippen var super fin idag och han gillar någ också att våren är på väg :)
vi galopperade på fältet och han var så pigg men ändå lydig! när vi kom tillbaka stannade jag utanför
vårt hus för att jag skulle säga till mamma att fixa något innan jag kom tillbaka då ville chippen också hälsa
så han stack in huvudet igenom det öppna fönstret där inne fick han morötter av mamma, gud vad kul det såg
ut! mamma ska ta kort nästa gång (: för han är ju verkligen inte rädd utan han bara stack in sitt huvud som ingenting lilla ponnyn!
nu får ni ha det så bra för nu ska vi göra
bild ifrån igår

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0