snabbis ute i stallet

nu har vi varit ute i stallet en sabbis mockat till hickan och gått lite med honom.
det blev ingen ridning idag då av vädret, så det blev inga bilder tyvärr,men jag tog lite bilder
på ida hickan i stallet så dom kommer att komma upp inom kort!
sen får vi se om det kommer något roligt inlägg lite senare, kanske en mini tävling eller så.
Nu ska ida plugga lite och sen ska vi förhoppningsvis göra nån form av kladdkaks muffins :)


och sen lite snabb uppdatering ifrån mig, chippen fick vila idag också, då av vädret och att jag skulle
hem till ida och fotat henne och hickan, men det får väl bli snart!
Mamma fixade allt i stallet idag, så jag stack direkt hem till ida, Imorgon måste det vara
bättre väder!! fast jag får rida i det väder som kommer hehh, nu måste jag ju
träna inför alla tävlingar, imorgon ska jag ha träning för helena då mamma skulle iväg ikväll och det
är därför det inte blev något idag, är ni sugna på att se bilder/film ifrån träningen imorgon?
om jag är snäll så kanske mamma kan fota/filma oss lite då om ni vill se (:

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0