stressigt

hej alla,idag är det torsdag vilket betyder att det är träning för mig.
Jag kom nästan precis hem och ska nu fort gå och byta om då jag måste ner i stallet om 10 minuter.
Idag kommer det nog inte bli några bilder direkt eftersom att mamma är på möte och kommer precis innan vi sk köra, och då blir det bara ännu mer stress.
Så när jag kommer hem igen tänkte jag ladda upp hur det gått, och även då kanske bildminnen och sen har jag även hittat lite roliga fail bilder som kanske också kommer att dyka upp.
har jag tiden över får jag nog ihop ett inlägg på chippen outifit också!
nu måste jag springa vi hörs sen
längst bak i arkivet hittade jag denna bilden så det får passa in här!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Emma

Söta :)

2011-03-31 @ 20:02:10
URL: http://sandybelloemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0