Tävling för Frida imorgon

Ja imorgon ska ju Frida tävla, och jag ska följa med och fota !
Så det kommer bli många nya fina bilder på peewee och frida.
Har känt mig jätte kraslig nu ikväll, men hoppas jag blir piggare tills imorgon..
Nu ska jag gå och ladda kameran och ta bort några foton så det finns mycket plats till nya.
Imorgon ska jag nog rida ut med Martina, skönt för Hickan att bara ta det lugnt en stund.
Annars inget mer för idag ( från min sida ).
Haha, en liten fail bild då jag ser ut som, inte vet jag :s
Och det ser ut som om att jag tryckerin mina fingrar i Hickans mun !:O
Men det gör jag inte !!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: amanda

ni är så fina!

2011-03-13 @ 19:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0