tävlingen

idag är det ju somsagt tävling! jag har relativt bra start, jag startar vid halv 4.
det ända som är lite neggativt är att jag är först ut i min klass, men det måste man väl det också någon gång.
idag har jag lite mer tid så jag ska se om jag kan fixa så ni får se när jag knoppar,packar bilden, och gör chippen helt klar. Sen kommer jag inte hem förren vid 6-7 någon gång då jag ska vänta på erika som är sist ut i klassen, hon startar halv 6 så det är ju ett tag där imellan, men jag ska se om jag kan gå runt och fota lite, och sen ska ju mamma fota mig! just nu känner mig mig väldigt taggad och hoppas på en riktigt bra dag.
Frida är väl redan där och hon skulle starta nu precis.
Så ifrån min sida kommer det inte bli så bra uppdatering idag,men det förstår ni ju.. Hoppas på att ida kan hålla er uppdaterade, och sen såklart kommer ju frida säkert med hur det gått, så idag blir det en rolig dag läsare! ni får inte glömma titta in.
Själv ska jag nu snart gå och ta på mig, så jag tänkte ta en bild på min outfit.
Så när jag kommer hem sen, är det någon som är sugen på att se bilder?
detta inlägg blir lite tråkigt då jag lånade mammas dator lite fort bara för att ni skulle veta vad som händer idag.

Kommentarer
bloglovin
Postat av: matilda S

vart ska du tävla? :)

2011-03-27 @ 10:51:26
URL: http://ponnyfoton.blogg.se/
Postat av: maria

lyckka till!

2011-03-27 @ 11:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0