Tömköringen

hihi, idag var min häst ett busfrö ^^
Det gick jättebra och hon var jättefin, men i början busade hon lite. Det ser så gulligt ut ^^
Men när hon kom på plats jobbade hon verkligen med ryggen, som är vårt mål med tömköring.
Frågade även Jannie om hon kunde lära mig att tömköra, och det ska hon göra om kanske 2 gånger!
Längtar! :D
Efteråt släppte vi henne lös i ridhuset så hon fick springa av sig. först gick hon bara efter mig, men sen när jag började springa snabbare.. dåå fattade hon att hon var lös och fick ett litet fnattutbrott!
jag ångrar mig såå nu i efterhand att jag inte filmade!
ska göra det nästa gång!

Vi tog lite bilder innan vi gick:


otroligt vad man kan älska en häst!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0