träning

hej!
idag ska jag ha träning för helena som sagt, vi kommer rida igen FEI mästerskaps program och träna på det viktigaste som vi har kanske lite svårt för, så just nu sitter jag och pluggar program! ska även försöka lära mig FEI lagtävlan. Idag kommer vi köra på den gula outfiten, tänkte även ta lite bilder på när jag ryckte hans man och om ni ser någon skillnad ;) som sagt innan chippen hatar verkligen att bli ryckt, men igår gick det mycket mycket bättre!
Imorgon har vi även prov så jag måste plugga lite till det också.
Men jag kommer så klart att blogga så mycket som möjligt och är det något som ni är intresserade över att kanske läsa eller se så är det bara att kommentera :)

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Matilda Holmström

Ligger stadigt på 350-400 unika om dagen (: Men det ökar varje dag, det med :)

2011-03-08 @ 14:29:23
URL: http://twolivesonepassion.blogg.se/
Postat av: Anna

Häftigt med gul outfit! Har tänkt skaffa det, gillar färger som sticker ut :)

2011-03-08 @ 14:48:25
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0