träningen idag

ja nu har jag lugnat mig lite, mamma sa att om vädret är okej kunde hon fota oss lite imorgon istället.
men man blir så arg när sånt häder eller iallfall jag,
iallfall träningen idag jag verkligen super, jag är verkligen super nöjd med chippen han skötte sig super
och vi kunde verkligen träna på alla svåra rörelser.
han samlade sig också super fint och jag hade verkligen inget i handen.
Vi red igenom FEI mästerskap 2 gånger och redan andra gången känndes det tusen gånger bättre.
Gud vad man märker skillnad på träningar! och gud vad mycket bättre det blir, både jag och chippen
har varit i lite lägen då vi missförstod varandra i början när jag fick honom och det är väl inte så
konstigt men nu med helenas hjälp så har vi kommit såhär långt! träningen ger resultat :)
det blev en ända bild som inte försvann och det är verkligen inte nån favorit bild
men jag laddar upp den för att inte få ett tråkigt bildlöst inlägg och så får ni se lite hur dagens
outfit såg ut, hade sverige tröjan och chippen hade hans gula schabrak

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Julia

Fin blogg och framförallt fina hästar!

Kommer följa er på bloglovin, så ser fram emot intressanta inlägg :D

2011-03-11 @ 22:01:04
URL: http://seleskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0