Träningen idag

Shit vad jag fick rida idag!
Pee Wee var väldigt svårriden idag. Hon ville inte gå fram och ville inte heller gå på tygel.
Och när hon väl kom ner i form ville hon skata in tempot. Så jag fick rida henne riktigt mycket om man säger så ;)
Jag är ganska nöjd med träningen då vi fick henne rätt fin på slutet!
Dock blev inte det så bra bilder. aja, inga förbättringar utan motstånd! :)
Nästa vecka ska jag ialla fall träna för Helena med Pee Wee 2 gånger efter som jag ska tävla i Flyinge på söndagen.
Ja, bilderna är ju inte så bra.. hon ville ju inte riktigt gå i form. men detta är när vi började rida:

Och detta är mer i slutet:

Blev lite skillnad på henne ialla fall. Eller vad tycker ni?

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Matilda S

typ så är mimmi också, jag fick kämpa igår med henne :o

2011-03-31 @ 08:16:37
URL: http://ponnyfoton.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo verkligen , undrar om du skulle kunna förklara hur man lägger in en vote ruta? på mejlen kanske? eftersom när jag gör det blir det bara en massa koder.

2011-03-31 @ 09:29:32
URL: http://ponnylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0