ut en sväng i skogen med chippen

godmorgon alla läsare, jag har precis vaknat mamma tog hästarna idag.
Somsagt jag ska ta ut chippen på tur i skogen, hoppades på finare väder idag, men vi får se om det blir
några stillbilder på oss istället,vädret är inte det bästa men det regnar ju iallfall inte och det är skönt.
får även se om jag kanske tar lite bilder i hagen på dom så det blir lite nya bilder här iallfall.
har även tänkt ut lite roliga inlägg som kommer att dyka upp under dagen så jag hoppas på att
vi får många tittare och kommentarer!
och jag är jätte glad om vädret håller sig ganska bra och det inte är fryst på marken kommer
jag att få ja juste det får bli en liten överaskning, men isåfall kommer såklart massa bilder sen.
Tills vidare får ni inte glömma frågestunden, och alla små saker vi har igång,
och sen kommer ni att få toppen uppdatering idag! då jag tycker det är viktigt med bra uppdatering
och då jag tycker att många bloggar har blivit mycket sämre med det, men men vi hörs senare
ni får en bild sen i vintras på min trötta älskling efter en träning så länge

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0