Bästa skogsturen?

idag tog jag en tur på chippen ute i den kalla blåsten! jag trodde att han skulle vara lite spänd och så eftersom det blåste så himla mycket, men förvånad som jag blev var han underbart fin!
tror det var den bästa skogsturen någonsin, I skritten gjorde vi öppnor, slutor och allt möjligt, jag kunde ha slappa tyglar och bara precis nudda med skänklen. I trav hade han den sväviga och han var så frammåt så jag bara sätt och skrattade, I galopp samma sak, på fälten gjorde vi ökningar och sen samlade upp och ökning och samlade upp.
Han lyssnade jätte fint och var super stadig hela tiden! mycket klapp och godis efter ridpasset, Absolut!
Vi hoppas nu det håller i sig till lördag, imorgon är det träning för helena igen och vi rider nog igenom programmet en gång till, och jag hoppas på samma känsla som idag!
Tyvärr glömde jag kameran hemma, jag hade ju lite bilder ifrån gårdagen, men det får ni imorgon istället.
älskade ponny

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0