dagens tur i skogen

Tränade för helena igår, inget funkade vi är nog i en liten period nu där jag måste helt enkelt vinna över honom, då jag sätter väldigt mycket mer press på honom. På slutet blev det bättre och sen idag skulle jag rida ut för att känna igenom honom och jobba lite! tog en liten tur innan det började regna massor.
Jobbade mycket i skritt och trav och efter ett tag känndes det tusen gånger bättre! På slutet var han som vanligt igen, mjuk och fin och jag blev väldigt nöjd.. Hoppas nu bara det går lika bra på träningen imorgon igen!
för sen på lördag så är det tävling Div1 med laget.
Just nu är det mycket i skolan igen, vi har prov imorgon, på fredag har vi en uppgift vi ska lämna in och sen på måndag är det prov och på tisdag är det ännu ett prov, sen måste det vara slut!
och då kommer uppdatering verkligen bli bättre :)

Kommentarer
bloglovin
Postat av: emily

Gud vad fin han är !! :) fin blogg , älskar den , följer den varje dag :)

2011-05-12 @ 19:19:24
URL: http://emilysbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0