Dålig tid

jag vet att jag inte gjort något inlägg på länge, men det är så vårt hus ska ju renoveras helt.
så vi kan inte bo där! utan är där på dagarna och åker sen på eftermiddagen/kvällen.
Men kommer göra inlägg så fort jag kan!
Tränade för helena igår, kan inte säga annat än att det var det roligaste gången jag ridit!
det går inte att beskirva känslan, han var verkligen grymt fin, och vi kunde göra massa rörelser
saker till mitt program, och han bara svävade fram, Tyvärr hade vi inte kameran med, men jag ska
ta med den imorgon så får vi hoppas det går lika bra då..

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Regina

Kära Dressyrteam lova mig att ni aldrig sluta lägga in nya inlägg (även när ni är vuxna) :') //Regina 7år

2011-05-18 @ 21:51:32
Postat av: Matilda S

bootsen har landat hemma hos mig nu ! :D TACK ! älskar er alla !

2011-05-18 @ 22:53:15
URL: http://topponies.blogg.se/
Postat av: louise

vart har du köpt ditt träns?? :) letar nämligen efter ett med bred nosgrimma & vitt foder.

2011-05-19 @ 16:39:10
URL: http://galetfort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0