full dag

idag var det riktigt full idag, gick upp kl 8 tog ut pållarna, sen fixade vi oss och åkte direkt in till ringsjöorten tittade på frida fotade henne lite, och även massa annat folk! sen kom även maja ifrån youngdressage.blogg.se
såklart fotade jag henne och cruz då, tänkte ladda upp lite bilder ifrån idag så ni får se!
när jag kom hem tog jag mig till stallet och red en barbacka tur på chippen, tog lite bilder ifrån turen, men såklart är sladden i det andra huset, så dom får vänta. Jätte härligt! sen har jag även fått lite tips på vad ni skulle tycka var kul att se så det ska jag försöka fixa :D
eftersom önskemålet var att se gamla ihop klippta filmer så får ni en JÄTTE GAMMAL bild så länge

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0