Massagen förra veckan

Pee Wee fick ju massage i slutet av förra veckan, men jag hade ju inte tid att berätta om det.
Hon sa först att hennes muskler har blivet finare och större, så då blev jag väldigt gald :)
Hon kände igenom Pee Wee och satte nålar och lite sånt, det knakade en massa saker, när hon skulle knaka loss nacken så tryckte hon upp huvudet snabbt upp mot ryggen, och få knakade det som in i!
Och så sa hon, ja, den har inte varit skön att gå runt med.
Och så fortsatte hon och knakade loss en rejäl låsning i högra bakhöften också.
Men hon sa förurom detta så är hon en fin och rörlig häst :) hon fick ju dom låsningarna efter en tömkörning som inte gick så bra, tror vi.. så nu ska min häst inte tömköras igen, hon ska bara longeras

Jag längtar efter att få sätta igång igen och kämpa oss dit vi var innan och ut och tävla igen! :D

sommaren 2010:

Titta musklerna över kroppen, rumpa, magen, halsen
                    halsen

halsen igen (dålig bild)

efter massagen i torsdags förra veckan:

titta rumpan, magen, halsen, bogen oj ja ni ser själva

samma typ

och sist men inte minst, halsen
vad tycker ni?

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Amanda

Ja! Jättestor skillnad

2011-05-03 @ 10:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0