Önske inlägg- Min transport

Jag fick som önske inlägg att skriva och visa bilder på min transport. För-och nackdelar med den.

baksidan- inga fel, väldigt snygg enligt mig

sidan- inga fel här heller, väldigt snygg

framsidan- inget fel, mycket fin!

första blicken när man öppnar dörren in till hästen- fin, fast lite trångt

inbyggda vattenmuggar som nästan aldrig används, lägger höet där i någon gång.

där hästarna står, fint

ja, om man tittar in där så ser man så trångt där är för både mig och hästen när jag ska tränsa, väldigt trångt!
en nackdel.

Denna här sitter på sidorna på transporten där inne om dom skulle luta sig imot väggen så är den väldigt skön att luta sig imot

här är "sadelkammaren"- Till vänster hänger träns och sånt, fint. till höger hänger man sadlar och sånt, bra men också väldigt trångt..

Det var min transport, vad tycker ni?

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Cajsa

mycket fin! :d <3

2011-05-28 @ 11:57:14
URL: http://cajsamanda.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Ser väldigt fin ut, men som du skrev. Lite trång på vissa ställen!:)

2011-05-31 @ 17:29:08
URL: http://yassei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0