Plugga, plugga, plugga

USCH! nu har jag mycket skolarbete igen! Det är därför jag inte har updaterat dom två senaste dagarna, min tanke är att få alla saker färdigt så att jag bara kan blogga sen och ta det lungt. Så jag jobbar hårt ska ni veta!

Jag handlade även lite hästsaker igår och hästkläder till mig själv, så förhoppningsvis ska jag hinna lägga upp dessa saker som jag är supernöjd över, innom dom närmsta dagarna!

Jag har även träning för Helena imorgon, så jag hoppas att det går lika bra som förra och att jag får samma superhärliga kännsla! :D

Funderar på om jag ska ta med mig kameran eller inte då det blivit väldigt lite kommentarer på sista tiden + att det gick bättre förra gången utan den.. hhmmm.. vad tycker ni? Ta med eller inte?




här har ni lite bilder, dom flesta är nog visade, men jag sitter på fel data för att kunna lägga upp nya :/


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0