prao

Har praoat nu så jag har inte hunnit blogga, men igår så fick Hickan vila eftersom han har gått ganska hårt.
Och idag så har jag longerat med chambongen.
Han var lite busig idag så han tyckte det var rikrtigt kul att gallopera fick knappt stopp
på honom.
Imorgon ska jag träna pogram för ska tävla igen på lördag, kanske blir både LB:1 och LA:1
Hoppas det går bra isåfall, jag hoppas ju på att få ett kval till derby och då ska man rida LA:1
på 62 %, man kan ju alltid hoppas.
Bilder på longeringen idag och även en film kommer upp ikväll.
Sharmigt Hickan !

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

Man behöver väl 2 kval i LA:1 eller högre till lilla rundan på derbyt :)

2011-05-10 @ 21:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0