Ridit ut i regn för varme

Hejsan allihop!
Idag så har jag ridit ut i reget för att Pee Wee skulle varma upp musklerna. För det blir ju ofta att när det regar så står hästarna stilla för att försöka få upp varmen och så står dom och spänner sig och blir stela, och vi mäniskor åker inte ut till stallet och rider för att "det blir kallt och blött". jag håller med, det blir kallt och blött, men man ska väl försöka göra det bästa för hästen? 
Eller vad tycker ni?

Brukar ni rida ut eller göra något med er häst för att den ska hålla varmen när det regnar?



Free web polls

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Anonym

Hejsan! :D

Jag ville bara säga att det är en underbart söt ponny du har! :)

fkt så ser hon ut nästan på pricken som min egen, och det kan bero på att min häst heter Irish Lassie och är Pee Wee's Bo-Gi;s mamma ;) :D

haha ville bara få det sagt ;) hittade prec eran blogg :P

mvh vendela (:

2011-05-16 @ 19:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0