Ridning idag

Idag blir det lite ridning på Hickan på banan.
Hoppas det går bra då han ska stå imorgon och sedan träning för Lotti på söndag.
Ingen kan följa med och fota idag så får helt enkelt klara mig utan bilder idag men bilder från träningen kommer
såklart upp.
Vi har blivit så himmla dåliga här med bloggen och jag hoppas verkligen att vi kan komma igång lika
bra igen som vi var innan.
Men är det något ni hade velat läsa om, något önskeinlägg hade det hjälpt massor.
Och ingen kommentar på om ni var sugna på en tävling ?
Så är ni det ?
bara lite snabb uppdatering på vad som händer idag för min del.
Super söta Hickan. <3

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Sofia

Ja! jag vill ha en tävling!

2011-05-20 @ 16:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0