Så mycket jag vill visa!!!!!!!

Jag har så många roliga inlägg som finns i mitt huvud, även en massa bilder från när Pee Wee var på massage och vi tog bilder ihop innan vi gick in, även filmer som jag kan göra och allt!!!!!!!
saken är ju den.. Idag fyller jag år och vi ska ha gäster, men jag kanske hinner skriva lite om hur det gått idag då jag ska rida Pee Wee för första gången på 2-3 veckor ( i sammlad form)
Kommer absolut inte pressa henne hårt då hon inte kanske har samma ork i sina muskler, men jag ska jobba henne!
På måndag kan jag blogga lite, sen måste jag plugga
På tisdag kan jag inte blogga då vi har prov dagen efter
På onsdagen kan jag inte blogga då jag ska på träning hos helena
Men sen! då kan jag visa er! :D

smakprov


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Louise

Grattis :) <3

2011-05-01 @ 18:04:21
URL: http://louisesochamandasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0