svar på frågor

se videon på passagen och piaffen..
jag vet att jag lovat det, och det ska komma upp, jag kan inte göra annant än att vänta tills min dator funkar igen! videon ligger där och den är sönder, så jag kan inte lägga upp den.
vart har du köpt ditt träns?? :) letar nämligen efter ett med bred nosgrimma & vitt foder.
Jag vet inte var det kommer ifrån då jag fick det när jag köpte chippen, men eftersom så många undrar ska jag ta och höra med sara! Var hon hittat det.
Hej! Hur långe rider du fram din ponny och vad brukar du göra för övningar när du rider fram? Har du något extra tips vad du gör precis innan du rider in eller så? Hur gör du när din ponny ska länga? Min springer mest bara på och segar ihop .. Ska jag ge mer betfor osv på morgonen för att hon ska vakna till?
Svara gärna! MVH
Hej, jag brukar rida fram ungefär 35 min om jag ska rida en klass, rider jag 2 brukar det vara 20-25 min, Jag gör mycket lösgörande som öppnor, slutor, enkla byten, övergångar och annat som jag vet chippen blir mjuk av.
Jag brukar lägga spöet och jobba honom så han blir väldigt pigg och allert, då blir han ännu mer flashig, ja du det var lite svårt att förklara, kanske precis så att han får upp farten så lättar jag händerna lite, sen får man gunga med i hästens rörelser helt enkelt, sitta tungt ner i sadlen. jag ger ju inte min häst alls betfor, utan han får sport foder, och kombi heter dom, de är ifrån lypos det ena hör man på namnet sport, och den andra är mycket blandade vitaminer.
Kan kanske lägga upp en bild och skriva lite om dom sen.
Kära Dressyrteam lova mig att ni aldrig sluta lägga in nya inlägg (även när ni är vuxna) :') //Regina 7år.
så kul att få såna kommentarer :') tack så jätte mycket!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Agnes

Vad är måttet på ridhuset? :)

2011-05-20 @ 18:06:03
URL: http://agnesrulander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0