Tävling igår

Igår var jag och tävlade med Chippen, så det är dörför jag inte har gjort något inlägg, Vi var borta hela hela dagen! Från typ halv 11 till halv 7, det blev inga bilder bara film så jag får se Om jag kan få upp dom på bloggen. Det gick verkligen jätte bra, i mästerskap var han riktigt fram åt Och han var jätte stadig lyssnade fint, jag Är grymt nöjd över ritt och ponny! När % kom blev jag lite besviken Trodde faktiskt jag skulle få lite mer, fick 62,6% så inte riktigt betalt enligt många, men men en domare Dömde mer mig ganska mycket, fick 65 och 64 av 2 domare och sen en 60. Men jag är så grymt nöjd över ritten och känslan, andra klassen var han grymt fin på framridnngen, Vi fick många blickar, och folk som sa att hans trav var grym, väl inne på banan var chipp lite seg, troligen lite trött Kom igenom programmet bra ändå, men hade somsagt kunnat ha lite mer power i det! Det slutares också på 62,130% vilket jag är nöjd över om man kollar på ritten, men tyckete samtidigt det var konstigt Eftersom jag nästan fick samma % i mästerskap, men det var lite ifrån igår, Idag ska jag och Erika in till ringsjöorten, fota och träffa lite folk hörs efter! // julia

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Cajsa

SV frida: Fina Frida och Pee Wee!

2011-05-29 @ 17:22:03
URL: http://cajsamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte klippa ihop en film? Från typ förra året och en ny? Så att man kan se skillnaden på traven å de :D

2011-05-29 @ 18:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0