Tävlingen idag

Idag har jag varit iväg på min första tävling och jag kan inte säga mer än att jag är super nöjd !
Han var jätte fin på framridningen och det känndes jätte bra.
Men när ma kollade runt så var det så många fina hästar.
Så bestämmde mig för att inte ha för höga krav.
Väll inne på banan gick allting super några små misar vid volterna men annars ingenting.
Kändes jätte bra och Amandas ( hickan förra ägare ) och hennes familj hjälpte mig jätte mycket.
Jätte tacksam för deras stöd och tips.
Jag startade när det bara var 2 kvar så behövde inte vänta så länge förens resultatet kom..
Och då kommer mamma med ett stort leende och säger att jag ligger delad första plats på 66,897 %
Så himmla glad blev jag !
Första tävlingen och jag vinner.
Så himmla glad att jag har Hickan, på pris utdelningen känndes det som jag fick hur mycket grejer som helst.
Men det var något armband ett schabrack som var rosa och rosset med planket.
Pappa skulle fota idag men det blev bara några bilder och hälften av dem var suddiga men jag lovar att lägga ut dem som blev ganska bra senare.
Så nu sitter jag och är vekrligen jätte nöjd.
Ha det bra tills vi hörs igen.
Kram Ida

Kommentarer
bloglovin
Postat av: Mathilda

Vad kul, grattis! :d

2011-05-01 @ 21:37:49
Postat av: Emma

Grattis! :D

2011-05-01 @ 21:42:47
URL: http://theponilife.blogg.se/
Postat av: Anonym

G

2011-05-01 @ 22:10:10
Postat av: Pappa Björn

Grattis Ida :-)

2011-05-02 @ 17:02:32
Postat av: amanda

nej vad kul, stort grattis! :D

2011-05-02 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0