tävlings resultat

skriver om hur det gick idag eftersom det varit så mycket strul.
Iallfall chippen var jätte fin på framridningen vi gjorde mycket öppnor,slutor och annat som är lösgörande.
Men en sak som jag inte gillade var att det var så djup och dammade så mycket i sanden både på banan och på framridningen, Väl inne på banan segade han till lite och spände sig svagt, det var väldigt djupt där med och sen så blåste det super mycket så staketet ring banan blåste omkull. Dammade gjorde det också,så jag kan inte säga att jag var jätte nöjd med ritten förutom galoppen där han alltid är fin. Trodde resultatet skulle sluta på ungefär 60-61% kanske hehe, men när jag gick och hämtade det blev det hela 66,5% låg 2a tills dom sista gick in som slog mig med knappt en halv % lite drygt ibland :/ iallfall taggar vi om till div 1 nu som är i helgen! och hoppas på lite bättre både banor och ritt :)
favorit bilden

Kommentarer
bloglovin
Postat av: MelissaNabantosPettersson

ni är så fina JULIA! <3

2011-05-09 @ 20:15:28
URL: http://ersryttare.blogg.se/
Postat av: Malin

Så superfin bild :) <3

2011-05-09 @ 23:23:00
Postat av: S

När kommer videon ? Tycker ni lovar mer än vad som kommer upp . Om ni rättar till de så blir de en bra blogg !

2011-05-10 @ 21:28:05
Postat av: issa

Ni är ju bara för snygga! :O

2011-05-12 @ 23:28:44
URL: http://isabellellinor.blogg.se/
Postat av: issa

Lånade denna bilden till min blogg, hoppas det va okej! :)

2011-06-08 @ 23:55:14
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0