tillbaka!

nu är jag äntligen tillbaka! och jag känner mig faktiskt väldigt taggad på att börja blogga igen..
har massa inlägg och känner mig faktiskt ganska dålig att jag inte ens lagt in från tävlingen som jag lovade er för nästan en vecka sedan. Men nu är jag här igen och ska försöka uppdatera så mycket som möjligt.
Har massor med bilder, inlägg och annat jag ska dela med mig av.
Dock har jag ett prov till på onsdag så lite plugg imellan åt kommer det bli men efter det hoppas jag att vi gjort alla prov innan sommarlovet! bilder och annat kommer senare nu ska jag ner och ta chipp en tur.
Vi ska ju tävla i helgen och chippen har vilat 3 dagar efter massagen då han skulle bara gå ut och gå.
Nu måste vi verkligen sätta fart

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0