Träningarna

Onsdag:
Ja, som sagt så gick träningen i onsdags helt fantastiskt! :D
jag var helt överlycklig när jag var på väg hem och jag var så stolt över min lilla tjej!
Vi tränade ökningar och samlingar och även i vissa samlingar så fick hon en svävig trav!
Dock höll hon den bara en väldigt kort stund, 1-2 stag kanske ;)
Men ja, jag är väldigt nöjd och jag hoppas att det fortsätter på detta framgångsrika hållet! :D
(inga bilder för jag tog inte med kameran :(( )

bilder från förra gången

Torsdag:
Träningen i torsdags gick även också jättebra! :D
jag är riktigt nöjd med min inverkan på henne och jag är jättenöjd med Pee Wee!
Vi tränade mest på formen och hur jag höll mina armar och händer då jag har lite svårt för att hålla handen still.
Vi red utan graman och då tog det ungefär 20-25 min innan hon riktigt kom på plats.
Dock kändes det inte som att hon blev helt lösgjord i galoppen, men det kändes väldigt bra! :D
(kameran låg laddad och framme i stallet och så klart i all stress glömmer jag den!! :'(
MEN julia kom precis när jag ridit klart så det blev några bilder på mig och Pee Wee från marken istället! :))


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Cajsa

Vad roligt att det gick bra! :D Ni två är så duktiga och specielt du frida <3

2011-05-28 @ 08:24:04
URL: http://cajsamanda.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Det är ett stort steg i rätt riktning! :)

2011-05-31 @ 08:07:22
URL: http://yassei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0