träningen

träningen gick både bra och inte dåligt men mindre bra.
han var verkligen super fin i början och han jobbade på super bra med bakbenen,
Så vi gjorde sluta, öppna och andra svåra saker.
Han var mjuk och lätt i handen,och lyssnde jätte bra på mig.
Efer pausen blev han lite mer bråkig, och vi hade en liten stund då det inte gick super.
När han slappnade av igen blev allt jätte bra, vi börjar verkligen hitta varandra nu.
han är så arbetsvillig när man får igång bakbenen och jag är jätte taggad nu till nästa
nationella tävling! Mamma har både fotat och filmat, och efter mig red Frida så jag fotade
henne på slutet också,tänkte att jag laddar upp några bilder idag, och sen får ni lite imorgon!
Nu har jag verkligen fått tillbaka bloggsuget när statiskten stiger så, jätte kul!

Kommentarer
bloglovin
Postat av: linnea

hej vad ska du göra idag då ? :)

jätte fin blogg :D kolla min !

2011-05-19 @ 21:12:13
URL: http://mittponnyliv.blogg.se/
Postat av: linnea

hej vad ska du göra idag då ? :)

jätte fin blogg :D kolla min !

2011-05-19 @ 21:12:17
URL: http://mittponnyliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0