Träningen igår

Träningen igår för Helena gick suuperduuper bra! :D
Jag har inte haft den underbara känslan på hurlänge som helst!
Vi tränade inte på något speciellt, red mest på volten och på fyrkanten och jobbade med tempot och formen och mina händer. jag fick även väldigt fina kommentarer som värmde :)
Denna träningen var jag väldigt taggad för att rida och träna på hur jag rider, fick även kommentaren av Helena "fina händer" och då blev jag extra gald. Hon sa även att det var stor skillnad på Pee Wee och att hon blivit mycket rörligare och finare efter massagen. Och jag håller verkligen med! :D
Försökte även rida på samma sätt idag (torsdag), och det funkade super! är nöjd med det nya sättet jag ska rida på och hur mina händer ska vara, njuter varje minut av ridpasset! :)

Frida Fransson & Pee Wee's Bo-Gi är på G!
(dock så skulle jag så klart glömma kameran i stallet när det nu går super på träningen.. -.-)


en gammal ovisad bild från förra tävlingen för typ mer än en månad sedan :/

Kommentarer
bloglovin
Postat av: katrine

Tävling på bloggen!

http://ponnyprinzarna.blogg.se/2011/april/bloggens-forsta-tavling.html#comment

2011-05-05 @ 21:25:43
URL: http://ponnyprinzarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0