träningen

det gick super bra idag, måste jag säga! han var verkligen fin och det var stor skillnad ifrån tisdag :)
vi jobbade först lite lösgörande, och sen gick vi över till svåra saker, gjorde lite FEI rörelser, dom röreler jag ska ha med i min kur och annat skoj! så idag är jag verkligen nöjd med honom.
sen blev det en lång avskrittning, fick även min super fina tavla som jag vann hos chicaz.se för ett tag sedan! den kom idag, gud vad fin den är :) ska ta ett kort på den och sätta in, nu är den in ramad på mitt rum!
tänkte försöka ladda upp nåt mer inlägg ikväll, annars kommer det aboslut bli mycket imorgon! hade det sista provet idag och har bara en inlämning till imorgon..

Kommentarer
bloglovin
Postat av: ebba

Tänkte bara höra med alla er tre om ni har hört talas om en c/d ponny som heter Daisy och är vit och grå. Hon är född 1996 och import irland. Hon flytta ner till skåne (kanske munka-ljungby inte säker men till en hästhanlare där). Ditt flytta hon i slutet av januari början av februari 2010.



ni har ingen anning om vart den ponnyn finns eller hörttalas om ? Hon var nämnligen sköthäst men såldes tyverr för att hon skena rätt mycket med minder dyktiga ryttare och passa inte på en ridskola. De förra ägarna svarar på varken mejl eller brev och allt sånnt så ja har inte en aning om vart hon är förmodligen i skåne.



Lång kommentar menmen + alla jag älskar eran blogg !! <3

2011-05-12 @ 21:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0